Kru kreatív ugródeszka Basecamp

Bemutatkozás


A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által létrehozott Kreatív Utánpótlás (KRU) számos előválogató versennyel, állásbörzével és workshopokkal szeretné támogatni a fiatal kreatívok pályaorientációját.

KRU Basecamp ennek egy állomása, amely során például alapvető prezentációs készségeket lehet elsajátítani vagy kreatív példákon keresztül tanulni és fejlődni a szakma legjobbjaitól.

A workshopok, előadások után pedig lehetőséget biztosítunk a fiataloknak a “bemutatkozásra”.
Előzetes regisztráció után a rendezvény második felében portfolió tanácsadásra jelentkezhetnek be max. 3 kreatív igazgatóhoz. A legügyesebbek akár állásajánlattal zárhatják az estét.

Állásbörze/Portfolió tanácsadás


12 kreatív igazgató várja a fiatal, pályakezdő kreatívok jelentkezését. Mire is gondolunk? Olvasd át tippjeinket, tanácsainkat!

Portfolió tippek:

  • Ötletet hozz - ne novellát, ne kisfilm forgatókönyvet, ne újságcikket
    Egy jó ötlet gyorsan el lehet mondani.(Leírva elfér egy post-iten.)
  • Az ötletet hozhatod bármire - akár egy létező vagy fiktív márkára, akár bármilyen problémára
  • Például arra, hogy mit kezdenél azzal, hogy ne blicceljenek annyian a BKV-n vagy arra, hogy mit találnál ki, hogy jelenjen meg a Magyar Telekom a Volton, ami szerinted menő lenne
  • Bőven elég két ötletet elmesélned, max 3-at, úgy is csak 15 perced lesz
  • Inkább puritán legyen a prezentációd, minthogy megpróbálj valamit összephotoshopolni, ha amúgy nem tudsz photoshopolni - nincs semmi baj a fehér slide-okon fekete szöveggel. Viszont a prezentáció a reklám reklámja, így figyelj arra, hogy igényes, ötletes legyen.
  • Készülj kérdésekkel Te is, legyél érdeklődő
  • Hozz valamit, amire tudsz jegyzetelni
  • Mindenki olyan munkát kap amilyen a portfoliójában van. Ezért érdemes olyat beletenni amivel szeretsz vagy szeretnél foglalkozni.
  • Lepj meg minket! Előtted már végighallgattunk egy csomó embert, tegyél róla, hogy emlékezzünk rád! Ez nem az államvizsga, legyél kreatív!
  • Az ötleteid neked egyértelműek, de másnak már nem biztos, Amikor bemutatod őket, állj hozzá úgy, mintha anyukádnak magyaráznál. Ha ő laikusként megértené, akkor mi is meg fogjuk.
  • Ha prezit készítesz, felejtsd el a folyószöveget! Mivel élőben mutatod be az anyagaidat, elég slide-onként néhány kulcsszó, amiről majd beszélni fogsz.
  • Ha már egy ideje együtt dolgozol valakivel (pl. sulis projekteken), említsd meg nyugodtan, mert a reklámszakmában is sokszor párban fogsz majd dolgozni!
  • Állítsd össze előre a bemutatkozó anyagod, és hozz laptopot, mert azon a legkönnyebb prezentálni. Az inget viszont felejtsd el! Reklámosok vagyunk, nem marketingesek.

Résztvevő kreatív igazgatók:

  • ACG: Nagy László
  • Artificial Group: Horváth Gergő
  • Bold Ideas: Juhász Éva
  • Café Communication: Csirke Dániel
  • DDB: Balogh Zsolt
  • Greenroom: Jávor Bence
  • HPS: Kenczler Márton
  • Isobar Budapest: Langer Vera
  • Mito: Marosi Gergő
  • Ogilvy& Mather: Tóth Andrea
  • Umbrella: Jedlicska Márton
  • Y&R: Falvay László

Nemes Juli – Golden Drum verseny


Brief letölthető ide kattintva

Nyertes pályázat

Karlovschi Orsolya (Cluso) és Lakatos Balázs (Cluso)

letöltés


További pályázatok listája

KRU póló terv 1.

letöltés

KRU póló terv 2.

letöltés

KRU póló terv 3.

letöltés

KRU póló terv 4.

letöltés